2014-09-29 byłam 2 metry od wiewiórki


2014-09-29    byłam 2 metry od wiewiórki i chciałam ją poczęstować żołędziem. Długo się zastanawiała czy podejść ale w końcu uciekła na drzewo

jesień w parku z dziadkiem jest piękna

jesień w parku z dziadkiem jest piękna

rok temu w tym miejscu pozowałam na leżąco

chyba rok temu w tym miejscu pozowałam na leżąco

wiewiórka pozwoliła mi podejść na 2 mtr.

wiewiórka pozwoliła  mi podejść na 2 metry

dziadek już się  "wyciągnęłam"

dziadek już się „wyciągnęłam” chyba do metra

romantyczna sesja na trawie

romantyczna sesja na trawie

 to nie taniec z gwiazdami - to "gwiazda" w tańcu


to nie taniec z gwiazdami – to „gwiazda” w tańcu

Ten wpis został opublikowany w kategorii Marcelina-2014, Marcelina-wrzesień2014 i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „2014-09-29 byłam 2 metry od wiewiórki

Dodaj komentarz